Najczęściej zadawane pytania.
Jeżeli masz jakieś pytanie napisz do nas na adres sklep@onaturalna.pl lub skontaktuj się telefonicznie pod nr 572 596 474, w godz. 09:00 – 17:00 w dni robocze.
Tak, zamówienia w naszym sklepie można składać nawet jeśli nie posiada się konta, konieczne jest jednak podanie danych osobowych niezbędnych do realizacji wysyłki.
Aby złożyć zamówienie wystarczy wypełnić kilka prostych kroków:
- Dodaj wybrany produkt do koszyka.
- Kliknij ikonkę „koszyk”, a następnie „zobacz koszyk”.
- Jeżeli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w przeznaczonym do tego okienku.
- Kliknij „przejdź do kasy”.
- Zaloguj się bądź złóż zamówienie bez rejestracji.
- Jeżeli składasz swoje zamówienie bez rejestracji podaj niezbędne dane.
- Wybierz formę płatności oraz sposób dostawy.
- Sprawdź e-mail – zostało tam wysłane podsumowanie Twojego zamówienie.
Aby zapisać się do newslettera wystarczy wpisać adres email w przeznaczonym do tego okienku na dole strony sklepu.
Aby zrezygnować z newslettera należy kliknąć w link znajdujący się w stopce każdej wysłanej przez nas wiadomości newsletter.
Dokładne informacje odnośnie kosztów, sposobów dostawy jak i przybliżonym czasie realizacji zamówienia podane są na podstronie Dostawa i płatność, zapraszamy do zapoznania się z nią.
Dostępne w naszym sklepie formy płatności wyszczególnione zostały na podstronie Dostawa i płatność, zapraszamy do zapoznania się z nią.
Sprawdzenie statusu zamówienia możliwe jest tylko wówczas, jeżeli posiada się konto w naszym sklepie. W takim wypadku należy wejść w „moje konto”, a następnie kliknąć „zamówienia”.
Nie, na obecną chwilę realizujemy zamówienia jedynie na terytorium Polski.
Nie, produkty dodane do koszyka lub do obserwowanych nie zostają zarezerwowane.
Jeżeli zamówienie zostało złożone w sposób poprawny, na podany przez Państwa adres email zostanie przesłana wiadomość zawierająca potwierdzenie złożenia zamówienia.
Nie, po zatwierdzeniu zamówienia jego zmienienie bądź anulowanie nie jest możliwe.
Tak, zgodnie z polskim prawem konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Więcej informacji na ten temat znajduje się w Regulaminie sklepu w paragrafie 9.
Aby złożyć reklamację wyślij formularz reklamacyjny na adres e-mail: sklep@onaturalna.pl. Możesz również dołączyć zdjęcie reklamowanego produktu.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Lucjana Siemieńskiego 22/148, 35-234 Rzeszów.
Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
Formularz reklamacyjny możesz pobrać klikając tutaj.