Onaturalna Katarzyna Habaj
ul. Lucjana Siemieńskiego 22/148
Rzeszów 35-234, woj. podkarpackie
Godziny otwarca: Pon.- Pt. 8:00- 15:00

NIP: 7382161756
REGON: 387272715
Nr tel: 572 596 474
Email: sklep@onaturalna.pl

Najczęściej zadawane pytania.

Jeżeli masz jakieś pytanie napisz do nas na adres sklep@onaturalna.pl lub skontaktuj się telefonicznie pod nr 572 596 474, w godz. 08:00 – 15:00 w dni robocze. 

Tak, zamówienia w naszym sklepie można składać nawet jeśli nie posiada się konta, konieczne jest jednak podanie danych osobowych niezbędnych do realizacji wysyłki.

Aby złożyć zamówienie wystarczy wypełnić kilka prostych kroków:

  1. Dodaj wybrany produkt do koszyka.
  2. Kliknij ikonkę „koszyk”, a następnie „zobacz koszyk”.
  3. Jeżeli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w przeznaczonym do tego okienku.
  4. Kliknij „przejdź do kasy”.
  5. Zaloguj się bądź złóż zamówienie bez rejestracji.
  6. Jeżeli składasz swoje zamówienie bez rejestracji podaj niezbędne dane.
  7. Wybierz formę płatności oraz sposób dostawy.
  8. Sprawdź e-mail – zostało tam wysłane podsumowanie Twojego zamówienie.

Aby zapisać się do newslettera wystarczy wpisać adres email w przeznaczonym do tego okienku na dole strony sklepu.

Aby zrezygnować z newslettera należy kliknąć w link znajdujący się w stopce każdej wysłanej przez nas wiadomości newsletter.

Dokładne informacje odnośnie kosztów, sposobów dostawy jak i przybliżonym czasie realizacji zamówienia podane są na podstronie Dostawa i płatność, zapraszamy do zapoznania się z nią.

Dostępne w naszym sklepie formy płatności wyszczególnione zostały na podstronie Dostawa i płatność, zapraszamy do zapoznania się z nią.

Sprawdzenie statusu zamówienia możliwe jest tylko wówczas, jeżeli posiada się konto w naszym sklepie. W takim wypadku należy wejść w „moje konto”, a następnie kliknąć „zamówienia”.

Nie, na obecną chwilę realizujemy zamówienia jedynie na terytorium Polski.

Nie, produkty dodane do koszyka lub do obserwowanych nie zostają zarezerwowane.

Jeżeli zamówienie zostało złożone w sposób poprawny, na podany przez Państwa adres email zostanie przesłana wiadomość zawierająca potwierdzenie złożenia zamówienia.

Nie, po zatwierdzeniu zamówienia jego zmienienie bądź anulowanie nie jest możliwe.

Tak, zgodnie z polskim prawem konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Więcej informacji na ten temat znajduje się w Regulaminie sklepu w paragrafie 9.

Aby złożyć reklamację wyślij formularz reklamacyjny na adres e-mail: sklep@onaturalna.pl. Możesz również dołączyć zdjęcie reklamowanego produktu.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Lucjana Siemieńskiego 22/148, 35-234 Rzeszów.

Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

Formularz reklamacyjny możesz pobrać klikając tutaj.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.